Termeni si conditii
Termeni și condiții - Artpic.ro

 

Informațiile pe care le trimiteți prin intermediul  comenzilor la Artpic.ro sunt utilizate exclusiv pentru a furniza servicii individuale și nu vor fi transmise către o altă parte sau în alt mod exploatate în scopuri comerciale.

Termeni și condiții generale se aplică în relația de afaceri dintre client și compania MY HOME s.r.o. Mierova 1842/1, 069 01, Snina, Slovakia.

Ne puteți contacta la adresa de e-mail la: info@artpic.ro sau la numarul de telefon  035 / 922 8030 în zilele lucrătoare de la 09:00 - 17:00.

 

Obligațiile furnizorului:

- Livrăm tipul și cantitatea de mărfuri pe prețul de achiziție iar termenul de plată intră în vigoare la data trimiterii comenzilor electronice.

- Să livreze mărfurile în conformitate cu normele, regulile și reglementările care se aplică în Uniunea Europeană.

 

Cumpărătorul se obligă:

- Preluarea corectă a mărfii făcută la comandă, verificând integritatea pachetului, în caz de eșec, informați imediat operatorul de transport (curierul),

- În termen de 7-12 zile, plătiți marfa la un preț de achiziție în deplină conformitate cu termenii de plată în ziua în care s-a plasat comanda, dealtfel, comanda va fi anulată.


Încălcarea contractului, și returnarea mărfii fără niciun motiv

- Consumatorul este împuternicit prin lege nr. 108/2000 §11 al.1 fără a da un motiv de reziliere a contractului în termen de 7 zile de la data de livrare sau de la data contractului de servicii, în cazul în care cumpărătorul la timp și în mod corespunzător prezintă informațiile solicitate în conformitate cu § 10 din aceeași lege. La rezilierea contractului, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul, în scris prin e-mail sau scrisoare.

În termen de 30 de zile de la livrarea bunurilor este posibil să se returneze, fără a da motive. Cumpărătorul întoarce bunurile suportând taxele de transport. Dacă doriți o rambursare completă pentru mărfurile, mărfurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorat, în exact aceeași stare ca și atunci când sunt cumpărate. O realizare de succes a contractului, clientul va fi notificat prin e-mail în termen de 24 de ore de la momentul de realizarea contractului. În cazul în care clientul nu primește e-mail în acest termen atunci trebuie sa ne anunte sau prin telefon sau prin e-mail la reclamatii@artpic.ro pentru ca aceste informații nu sunt prezentate. În cazul în care clientul nu este mulșumit de tablou sau nu se potrivesc dimensiunile acestuia, și nu vrea să-l înlocuiască cu orice alt tablou din oferta noastra, Tabloul nedeteriorat trebuie ambalat în ambalajul original și trimis la următoare adresă:

MY HOME s.r.o. - Cargus - str. Brașov nr.4 Satu Mare , România.

În cazul în care primiți cadou împreună cu tabloul (de exemplu, ceas sau fototapeta gratuit), trebuie să fie inapoiate cu tabloul. Trimiteti tabloul prin intermediul serviciilor poștale obișnuite, și nu printr-o plată la livrare. Nu acceptăm bunurile trimise prin plata la livrare! La primirea tabloului la adresa noastra, termenul perioadei de 15 zile începe pentru o restituire. Dacă ați primit prin poștă, banii nu vor fi returnate de către serviciul poștal în acest scop. Dacă primiti tabloul prin courier, completați numărul de cont bancar pe formularul la care Va vom returna banii.



Returnarea bunurilor până la 15 zile

-15 zile, este perioada în care puteți returna marfa fără a indica motivele pentru aceasta, cu toate acestea, taxele poștale și alte costuri legate de expedierea mărfurilor, nu vor fi rambursate.

-Când se întorc bunurile în termen de 15 zile trebuie să completați și să trimiteți acest Formular.

-Marfa trebuie să fie în ambalajul original și nu trebuie să fie deteriorată. În caz de întoarcere, transportul mărfii este suportat de noi.

- La primirea și verificarea mărfurilor returnate, vă vom întoarce banii într-un cont bancar. Marfa nu trebuie să fie utilizată în niciun mod.

 

Condiții de plată și de livrare

- Pentru fiecare produs comandat, este obligatorie plata în avans (plata prin transfer bancar, într-un cont bancar, PayPall sau în alt mod) sau plata la livrare. Termenul de depunere pentru fiecare produs este diferit. Dacă sunt comandate mai multe produse împreună într-un singur ordin, timpul de livrare se prelungește cât este necesar pentru fiecare produs aparte. În caz de situații neprevăzute, cum ar fi de exemplu: pierderea de bunuri datorată serviciilor poștale, curieratului sau deteriorarea bunurilor, întârzieri în livrare din partea curierului, produsele pot fi returnate, iar clientului îi va fi rambursată suma plătită.


Condițiile de reclamație

- În cazul livrării de marfă deteriorată, sau livrarea mărfurilor din greșeală, Vă rugăm să ne anunțați în termen de 7 zile de la depistarea greșelilor. Contactați-ne prin e-mail, în care veți scrie numărul  comenzi și descrierea greșelii.

Când trimiteți marfa reclamată, trebuie să prezentați un Formular completat. În cel mai scurt timp posibil Vă contactăm și plângerea dumneavoastră va fi luată în considerare în termeni legali.

În cazul în care cumpărătorul nu îndeplinește toate aceste cerințe, vânzătorul nu este obligat să respecte normele juridice ale plângerii și să finalizeze procesul în termen de 30 de zile.

Plângerile nu se aplică la mărfurile deteriorate de manipulare neprofesională și neglijentă. Protejează bunurile de calamități naturale.

Drepturile consumatorilor cu privire la vânzător, rezultă din Legea privind Protecția Consumatorilor, Monitorul Oficial 41/14 și legile adoptate de  Regulamentul UE decret (CE) nr. 2006/2004 și Regulamentul (UE) nr. 181/2011.

Datele personale ar trebui să fie utilizate în conformitate cu Legea cu privire la statutul protecției datelor cu caracter personal OG 106/12 folosite numai în scopul desfășurării activității între vânzător și cumpărător, și nu vor fi dezvăluite nici unei terțe părți (cu excepția persoanelor care se ocupă de transportul mărfurilor).


Reduceri și oferte

Nu este posibil să se combine mai multe oferte sau reduceri pe comandă. De asemenea, ofertele sau reducerile nu pot fi utilizate de către un client în mai multe comenzi.

 

 

MY HOME s.r.o.
Mierova 1842/1
069 01 Snina
Slovakia

MTVlM2Y1